Kundekontakt! I dag er enhver virksomheds ansigt udadtil et spørgsmål om tilstedeværelse. Ikke kun på telefon, mobil eller web, men på alle platforme. Kunder, klienter og kontakter har en berettiget forventning om, at man kan kommunikere med f.eks. kommunen, staten eller supermarkedet, på den elektroniske platform som man selv finder mest belejliget.

contactcenter

Derfor er kontakt i bred forstand et spørgsmål om tilstedeværelse på alle platforme, over alt og altid.

Netplan hjælper en række af Danmarks største virksomheder med planlægning, indkøb og implementering af avancerede kontaktcentre.

Med et dybtgående kendskab til både telefoni, mobilitet, arkitektur og brugerbehov, sammensættes løsninger som både giver en effektiv arbejdsdag, og som tillader, at systemerne kan udvikles og vokse med opgaverne og tiden. 

Netplan har omfattende erfaring med indførelse af nye funktioner og kvalitetsmål i kontaktcentre og kan medvirke til et effektivt indkøb og lancering i dit kontaktcenter.